FAQ

Produkty w Sklepie Tefal24.pl

Czy produkty sprzedawane na Tefal24.pl są nowe?

Wszystkie produkty sprzedawane na Tefal.24.pl są fabrycznie nowe i pochodzą od ich Producenta.

 

Czy do mojego produktu mogę dokupić część zamienną?

Tak, gdyż do większości produktów oferujemy 10 lat dostępności części zamiennych. Większość części zamiennych możesz zakupić na stronie Producenta: https://www.tefal.pl/sklep-z-akcesoriami Jeśli natomiast nie jesteś w stanie zweryfikować czy dana część jest kompatybilna z Twoim produktem skontaktuj się z Nami na czacie. Bardzo chętnie pomożemy i udzielmy wszystkich potrzebnych informacji.

 

Gdzie mogę otrzymać instrukcję do mojego urządzenia?

Instrukcję obsługi można otrzymać na Naszej stronie: https://www.tefal.pl/instrukcja-obslugi W przypadku problemów z wyszukaniem instrukcji skontaktuj się z Nami na czacie. Bardzo chętnie pomożemy i prześlemy instrukcję obsługi do Twojego urządzenia tak abyś w pełni mógł korzystać ze swojego produktu.

 

Gdzie znajduje się numer referencyjny?

Numer referencyjny produktu znajduje się na tabliczce znamionowej i rozpoczyna się od liter REF. Najczęściej znajduje się on na spodzie urządzenia.

 

Zakupy na Tefal24.pl

Nie otrzymałem dokumentu zakupu.

Fakturę otrzymasz drogą mailową w terminie 1-2 dni roboczych od daty realizacji zamówienia.

 

Zakupiłem produkt a nie otrzymałem potwierdzenia zakupu.

Potwierdzenia zakupu są wysyłane automatyczne. W pierwszej kolejności sprawdź czy informacja z potwierdzeniem zakupu nie znajduje się na Twojej skrzynce pocztowej w folderze SPAM. Jeżeli jednak nie otrzymałeś potwierdzenia zakupu skontaktuj się z obsługą na chacie bądź telefonicznie pod numerem +48 539 670 220.

 

Czy jest możliwość aby zakupić produkt na raty?

Tak, w Naszym sklepie mamy taką możliwość. W przypadku chęci dokonania zakupu na raty, a po dodaniu produktu do koszyka jako opcję płatności wybieramy pozycję e-Raty Santander Consumer Bank. W następnej kolejności uzupełniamy wniosek online o kredyt ratalny. Ofertę ratalną możemy dostosować do własnych możliwości klikając opcję ZMODYFIKUJ. Dokładne informacje związane ze szczegółami dotyczącymi kredytu możemy uzyskać klikając opcję SZCZEGÓŁY FINANSOWE.

 

Kod -10% na pierwsze zakupy nie działa

Kod rabatowy -10% na pierwsze zakupy nie łączy się z promocjami, ani z nowościami.

 

Dostawa i płatność

Ile trwa dostawa po zakupie na Tefal24.pl?

Czas dostawy zależny jest od firmy kurierskiej i wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Zamówienia staramy się realizować w ciągu 48 godzin. Zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia. W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami poprzez czat.

 

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Jeśli produkt nie został jeszcze nadany jest możliwość zmiany adresu po kontakcie z nami.

 

Kiedy dostanę zwrot środków za zwracany produkt?

Zwrot środków jest realizowany w ciągu do 14 dni od daty przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.

 

Reklamacje na Tefal24.pl

Otrzymałem oświadczenie o nienaprawialności. Co dalej?

Prosimy odesłać oryginał dokumentu wraz z dowodem zakupu oraz pełnymi danymi do przelewu. Na podstawie powyższych dokumentów dokonamy zwrotu środków na konto.

 

Czy mogę wymienić produkt na inny?

Niestety w tym momencie nie oferujemy wymian. W takich sytuacjach sugerujemy zwrot zamówienia, a następnie złożenie kolejnego.

 

Kupiłem produkt Tefal u innego sprzedawcy. Jak złożyć reklamację?

Reklamację należy złożyć u sprzedawcy produktu lub w autoryzowanym serwisie Tefal.

 

Jaki okres gwarancji obowiązuje na mój produkt?

Gwarancja na produkty TEFAL wynosi najczęściej 24 miesiące w zależności od zakupionego produktu. Wszystkie dokładne informacje związane z warunkami gwarancji dostępne są w dokumencie gwarancyjnym: https://www.tefal.pl/obsluga-klienta/gwarancja-i-naprawy/gwarancja.

 

Gdzie mogę zareklamować mój produkt?

Produkty elektryczne można zareklamować bezpośrednio w Naszym serwisie. Listę autoryzowanych serwisów można znaleźć tutaj: https://www.tefal.pl/obsluga-klienta/gwarancja-i-naprawy/punkty-serwisowe W okresie trwania gwarancji oferujemy możliwość zamówienia kuriera po odbiór sprzętu na Nasz koszt. Wystarczy skontaktować się z wybranym punktem serwisowym i skorzystać z takiej opcji. W celu złożenia reklamacji na produkt nieelektryczny prosimy o kontakt bezpośrednio z Nami pod numerem +48 539 670 220 lub poprzez email: tefal-sklep@groupeseb.com. Zapraszamy również do kontaktu z Nami na czacie, bardzo chętnie udzielimy wszystkich potrzebnych informacji.

 

Konto i Klub Tefal

Jak wypisać się z Klubu Tefal?

Aby wypisać się z Klubu Tefal należy wysłać maila na adres rodo@groupeseb.com z żądaniem wypisania Państwa z newslettera (w celu potwierdzenia Państwa tożsamości prosimy o wysłanie e-maila z adresu, który podali Państwo w związku z zapisaniem się do Newslettera); lub skorzystać ze specjalnego linku widocznego w stopce każdej wiadomości Newslettera, pozwalającego wypisać się z Newslettera.

 

Kod -10% na pierwsze zakupy nie działa.

Kod rabatowy -10% na pierwsze zakupy nie łączy się z promocjami ani z nowościami.

 

Założyłem konto a nie otrzymałem linku potwierdzającego.

Link potwierdzający założenie konta powinien zostać wysłany do 15 minut na Twoją skrzynkę pocztową. Link jest ważny 24h. Jeżeli nie otrzymałeś linku aktywacyjnego prosimy o sprawdzenie folderu SPAM na swojej skrzynce e-mailowej. W sytuacji, gdy Twój problem nie został rozwiązany skontaktuj się z Nami na czacie.

 

FAQ

Produkty w sklepie Tefal24.pl

Czy produkty sprzedawane na Tefal24.pl są nowe?

Wszystkie produkty sprzedawane na Tefal.24.pl są fabrycznie nowe i pochodzą od ich Producenta.

 

Czy do mojego produktu mogę dokupić część zamienną?

Tak, gdyż do większości produktów oferujemy 10 lat dostępności części zamiennych. Większość części zamiennych możesz zakupić na stronie Producenta: https://www.tefal.pl/sklep-z-akcesoriami Jeśli natomiast nie jesteś w stanie zweryfikować czy dana część jest kompatybilna z Twoim produktem skontaktuj się z Nami na czacie. Bardzo chętnie pomożemy i udzielmy wszystkich potrzebnych informacji.

 

Gdzie mogę otrzymać instrukcję do mojego urządzenia?

Instrukcję obsługi można otrzymać na Naszej stronie: https://www.tefal.pl/instrukcja-obslugi W przypadku problemów z wyszukaniem instrukcji skontaktuj się z Nami na czacie. Bardzo chętnie pomożemy i prześlemy instrukcję obsługi do Twojego urządzenia tak abyś w pełni mógł korzystać ze swojego produktu.

 

Gdzie znajduje się numer referencyjny?

Numer referencyjny produktu znajduje się na tabliczce znamionowej i rozpoczyna się od liter REF. Najczęściej znajduje się on na spodzie urządzenia.

 

Zakupy na Tefal24.pl

Nie otrzymałem dokumentu zakupu.

Fakturę otrzymasz drogą mailową w terminie 1-2 dni roboczych od daty realizacji zamówienia.

 

Zakupiłem produkt a nie otrzymałem potwierdzenia zakupu.

Potwierdzenia zakupu są wysyłane automatyczne. W pierwszej kolejności sprawdź czy informacja z potwierdzeniem zakupu nie znajduje się na Twojej skrzynce pocztowej w folderze SPAM. Jeżeli jednak nie otrzymałeś potwierdzenia zakupu skontaktuj się z obsługą na chacie bądź telefonicznie pod numerem +48 539 670 220.

 

Czy jest możliwość aby zakupić produkt na raty?

Tak, w Naszym sklepie mamy taką możliwość. W przypadku chęci dokonania zakupu na raty a po dodaniu produktu do koszyka jako opcję płatności wybieramy pozycję e-Raty Santander Consumer Bank. W następnej kolejności uzupełniamy wniosek online o kredyt ratalny. Ofertę ratalną możemy dostosować do własnych możliwości klikając opcję ZMODYFIKUJ. Dokładne informacje związane ze szczegółami dotyczącymi kredytu możemy uzyskać klikając opcję szczegóły finansowe.

 

Kod -10% na pierwsze zakupy nie działa.

Kod rabatowy -10% na pierwsze zakupy nie łączy się z promocjami, ani z nowościami.

 

Dostawa i płatność

Ile trwa dostawa po zakupie na Tefal24.pl?

Czas dostawy zależny jest od firmy kurierskiej i wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Zamówienia staramy się realizować w ciągu 48 godzin. Zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia. W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami poprzez czat.

 

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Jeśli produkt nie został jeszcze nadany jest możliwość zmiany adresu po kontakcie z nami.

 

Kiedy dostanę zwrot środków za zwracany produkt?

Zwrot środków jest realizowany w ciągu do 14 dni od daty przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.

 

Reklamacje na Tefal24.pl

Otrzymałem oświadczenie o nienaprawialności. Co dalej?

Prosimy odesłać oryginał dokumentu wraz z dowodem zakupu oraz pełnymi danymi do przelewu. Na podstawie powyższych dokumentów dokonamy zwrotu środków na konto.

 

Czy mogę wymienić produkt na inny?

Niestety w tym momencie nie oferujemy wymian. W takich sytuacjach sugerujemy zwrot zamówienia, a następnie złożenie kolejnego.

 

Kupiłem produkt Tefal u innego sprzedawcy. Jak złożyć reklamację?

Reklamację należy złożyć u sprzedawcy produktu lub w autoryzowanym serwisie Tefal.

 

Jaki okres gwarancji obowiązuje na mój produkt?

Gwarancja na produkty TEFAL wynosi najczęściej 24 miesiące w zależności od zakupionego produktu. Wszystkie dokładne informacje związane z warunkami gwarancji dostępne są w dokumencie gwarancyjnym: https://www.tefal.pl/obsluga-klienta/gwarancja-i-naprawy/gwarancja.

 

Gdzie mogę zareklamować mój produkt?

Produkty elektryczne można zareklamować bezpośrednio w Naszym serwisie. Listę autoryzowanych serwisów można znaleźć tutaj: https://www.tefal.pl/obsluga-klienta/gwarancja-i-naprawy/punkty-serwisowe W okresie trwania gwarancji oferujemy możliwość zamówienia kuriera po odbiór sprzętu na Nasz koszt. Wystarczy skontaktować się z wybranym punktem serwisowym i skorzystać z takiej opcji. W celu złożenia reklamacji na produkt nieelektryczny prosimy o kontakt bezpośrednio z Nami pod numerem +48 539 670 220 lub poprzez email: tefal-sklep@groupeseb.com. Zapraszamy również do kontaktu z Nami na czacie, bardzo chętnie udzielimy wszystkich potrzebnych informacji.

 

Konto i Klub Tefal

Jak wypisać się z Klubu Tefal?

Aby wypisać się z Klubu Tefal należy wysłać maila na adres rodo@groupeseb.com z żądaniem wypisania Państwa z newslettera (w celu potwierdzenia Państwa tożsamości prosimy o wysłanie e-maila z adresu, który podali Państwo w związku z zapisaniem się do Newslettera); lub skorzystać ze specjalnego linku widocznego w stopce każdej wiadomości Newslettera, pozwalającego wypisać się z Newslettera.

 

Kod -10% na pierwsze zakupy nie działa.

Kod rabatowy -10% na pierwsze zakupy nie łączy się z promocjami ani z nowościami.

 

Założyłem konto a nie otrzymałem linku potwierdzającego.

Link potwierdzający założenie konta powinien zostać wysłany do 15 minut na Twoją skrzynkę pocztową. Link jest ważny 24h. Jeżeli nie otrzymałeś linku aktywacyjnego prosimy o sprawdzenie folderu SPAM na swojej skrzynce e-mailowej. W sytuacji, gdy Twój problem nie został rozwiązany skontaktuj się z Nami na czacie.

 

Gwarancja 2 lata na wszystkie produkty
Darmowa dostawa kurier DPD, InPost
Zakupy na raty szybko i bezpiecznie
Darmowy zwrot do 30 dni tylko dla Klubowiczów!
15 lat naprawialności 6200 serwisów na świecie