POLITYKA PRYWATNOŚCI SKLEPU TEFAL24.PL
Informacje ogólne
Każda osoba odwiedzająca stronę tefal24.pl
staje się automatycznie jej Użytkownikiem i przekazuje dane dotyczące swojej
tożsamości. Strona tefal24.pl została przygotowana i jest administrowana
przez GROUPE SEB POLSKA SP Z O.O z siedzibą w Warszawie
(dalej „GROUPE SEB POLSKA” lub „Administrator”).
Wszelkie
treści znajdujące się na stronie tefal24.pl chronione są prawem autorskim
lub prawami ochronnymi wynikającymi z rejestracji znaków towarowych i nie mogą
być w żaden sposób wykorzystywane bez wyrażonej na piśmie pod rygorem
nieważności zgody uprawionego, za wyjątkiem dozwolonego użytku osobistego
utworów w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i
prawach pokrewnych. Jakiekolwiek działania wykraczające poza w/w dozwolony
użytek są niedozwolone i mogą skutkować pociągnięciem do odpowiedzialności
cywilnej i karnej. Wszelkie treści zamieszczone na stronie tefal24.pl mają
charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów
Kodeksu cywilnego.
GROUPE SEB POLSKA szanuje prawo do prywatności Użytkowników
swoich serwisów, w szczególności dba o ochronę ich danych osobowych oraz
stosuje odpowiednie rozwiązania technologiczne i legislacyjne zapobiegające
ingerencji w prywatność Użytkowników przez osoby trzecie. Działania związane z
gromadzeniem i przetwarzaniem wszelkich danych Użytkowników są ukierunkowane na
zagwarantowanie Użytkownikowi poczucia pełnego bezpieczeństwa na poziomie
odpowiednim do obowiązującego prawa ochrony danych osobowych, w tym
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”).
Informujemy, że w ramach Serwisu mogą zostać zamieszczone również zewnętrzne linki umożliwiające jego Użytkownikom bezpośrednie dotarcie do innych stron internetowych bądź też podczas korzystania z Serwisów w urządzeniu końcowym Użytkownika mogą zostać dodatkowo umieszczone pliki Cookies pochodzące od partnerów Groupe SEB Polska (dalej „Partnerzy”), tj. stronom trzecim, z którymi GROUPE SEB POLSKA współpracuje bezpośrednio lub pośrednio, na przykład od strony technologicznej (np. Google, Facebook), reklamowej czy usługowej.
Administrator Danych Osobowych
Administratorem danych dotyczących Użytkowników,
gromadzonych z wykorzystaniem Serwisu jest: GROUPE SEB POLSKA S.A. z siedzibą w
Warszawie (adres: ul. Inflancka 4C, 00-189 Warszawa), wpisana do rejestru przedsiębiorców
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział
Gospodarczy KRS, pod numerem 0000103545, NIP: 5220101645, REGON: 011558890.
W ramach poszczególnych usług Serwisów zdarza się, że
informacje przekazywane są również Partnerom.
Wobec powyższego Administratorami danych Użytkownika mogą być Partnerzy GROUPE SEB POLSKA w ramach skorzystania przez Użytkownika z ich usług za pośrednictwem Serwisu, w szczególności dotyczy to dostosowania oferty reklamowej, procesu realizacji wysyłek czy obsługi płatności.
Jakie dane przetwarzamy?
Przetwarzamy jedynie dane, które Użytkownik podaje lub
pozostawia w ramach korzystania z poszczególnych usług Serwisu. Są to przede
wszystkim dane, które Użytkownik podaje w ramach formularzy, jak również dane,
które pozostawia w ramach poruszania się po Serwisie, czyli m.in. te, które
pozostawia w tzw. plikach Cookies lub te które przekazuje w trakcie kontaktu z
Administratorem.
W zakresie korzystania z Serwisu przez Użytkownika przechowujemy również zapytania http kierowane do serwera. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL i dotyczą m.in. publicznego adresu IP urządzenia końcowego z którego nadeszło zapytanie, czas nadejścia zapytania; liczby wysłanych przez serwer danych, adresu URL strony poprzednio odwiedzanej przez Użytkownika (tzw. referer link) w przypadku, gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez zewnętrzny odnośnik; informacji o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji http.
Osoby niepełnoletnie
Osoby niepełnoletnie (przed ukończeniem 18 roku życia) nie mogą przesyłać do GROUPE SEB POLSKA żadnych informacji bez zgody rodziców bądź opiekunów prawnych. Bez takiej zgody nie wolno im też dokonywać zamówień ani przeprowadzać żadnych innych transakcji, chyba, że na takowe zezwalają obowiązujące przepisy prawa.
Cele, podstawy
oraz okres przetwarzania
Cel przetwarzania Podstawa prawna Okres przetwarzania
|
1. Założenie
konta w Serwisie zgodnie z treścią Regulaminu. |
W tym
przypadku chodzi o przetwarzanie danych w zakresie niezbędnym do tego, abyś
mógł założyć konto w Serwisie i korzystać z niego m.in. w celu weryfikacji
prawidłowości danych czy przeglądu dokonanych zakupów, a także realizacji
współpracy z Administratorem. |
Art. 6 ust. 1
lit. b) RODO |
Przez okres
świadczenia usługi konta, z tym, że gdyby nie doszło do założenia konta w
Serwisie lub po usunięciu konta, dane zostaną zarchiwizowane i
niewykorzystywane poza celem związanym z dochodzeniem, obroną czy ustaleniem
wzajemnych roszczeń zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO. |
|
2. Zawarcia umowy zgodnie z Regulaminem. |
Zwykorzystaniem Serwisu możesz zamówić towar zgodnie z Regulaminem. Dane
osobowe zebrane w procesie zamówienia będą przetwarzane po to, aby
sfinalizować zakup. Dokonanie zakupu może mieć charakter zautomatyzowany. |
Art.6 ust.1
lit. b) RODO oraz art.22 ust.2 lit. a) RODO |
Przez okres
realizacji umowy i do czasu przedawnienia wzajemnych roszczeń, z tym, że
gdyby nie doszło do zawarcia umowy zgodnie z Regulaminem lub po jej
zakończeniu, dane zostaną zarchiwizowane i niewykorzystywane poza celem
związanym z dochodzeniem, obroną czy ustaleniem wzajemnych roszczeń zgodnie z
art. 6 ust. 1 lit. f RODO. |
|
3. Podjęcie
kontaktu z Administratorem. |
Niezależnie
od tego, czy Użytkownik założył konto w Serwisie czy jest niezarejestrowanym
Użytkownikiem, może się skontaktować z Administratorem. Dane osobowe będą
przetwarzane po to, aby zrealizować kontakt. |
Art.6 ust.1
lit. b) RODO |
Przez okres
niezbędny do realizacji celu przetwarzania. Po realizacji dane zostaną
zarchiwizowane i niewykorzystywane poza celem związanym z dochodzeniem,
obroną czy ustaleniem wzajemnych roszczeń zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f
RODO. |
|
4. W celu
przesyłania informacji handlowych na wskazany adres e-mail lub nr telefonu. |
Przesłanie
informacji handlowych polega na tym, że na wskazany dane przez Użytkownika
adres poczty elektronicznej lub nr telefonu zostaje przekazana informacja
handlowa lub marketingowa (m.in. w formie newsletter, sms). |
Art.6 ust.1
lit. a) RODO |
Przez okres
niezbędny do realizacji celu przetwarzania jednak nie dłużej niż do momentu
wycofania przez Użytkownika zgody, a po wycofaniu wyłącznie w celu obrony
przed roszczeniami przez okres przedawnienia roszczeń z tytułu naruszenia
ochrony danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO. |
5. W celu
realizacji obowiązków publicznoprawnych (np. podatkowych). |
Chodzi o
realizację obowiązków spoczywających na Administratorze danych na mocy
powszechnie obowiązujących przepisów prawa. |
Art.6 ust.1
lit.c) RODO |
Do czasu
przedawnienia zobowiązań publicznoprawnych (m.in. podatkowych). Po wskazanym
okresie dane zostaną zarchiwizowane i niewykorzystywane poza celem związanym
z dochodzeniem, obroną czy ustaleniem wzajemnych roszczeń zgodnie z art. 6
ust. 1 lit. f RODO. |
|
6. W celu
wykonania obowiązków związanych z realizacją uprawnień podmiotu danych
wskazanych w RODO. |
Dane będą
przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym do identyfikacji i weryfikacji
tożsamości osoby żądającej. |
Art.6 ust.1lit. c) RODO |
Do czasu
realizacji uprawnień podmiotu danych (Użytkownika) oraz po tym terminie przez
okres przedawnienia roszczeń z tytułu naruszenia ochrony danych osobowych
zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO. |
|
|
7. W celu
zapewnienia bezpieczeństwa w Serwisie. |
Chodzi m.in. o zapobieganie nieuprawnionemu dostępowi do Serwisu i rozprowadzaniu złośliwych kodów, treści, przerywanie ataków typu „odmowa usługi”, a także przeciwdziałanie uszkodzeniu Serwisu. |
Art. 6 ust. 1
lit. f) RODO |
Do czasu
zgłoszenia skutecznego sprzeciwu lub do czasu przedawnienia wzajemnych
roszczeń np. związanych z naruszeniem reguł bezpieczeństwa w Serwisie, zgodnie
z art. 6 ust. 1 lit. f RODO |
Czy istnieje
obowiązek podania danych przez Użytkownika?
Podanie jakichkolwiek danych osobowych w Serwisie jest całkowicie dobrowolne jednak może okazać się niezbędne do realizacji konkretnych usług lub żądań Użytkownika.
Odbiorcy danych
Dane dotyczące Użytkownika gromadzone z wykorzystaniem
Serwisu mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym je zarówno na zlecenie
GROUPE SEB POLSKA, w tym m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym,
podmiotom obsługującym płatności czy dostawę towarów jak i innym podmiotom
uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa lub postanowień
Regulaminów.
Uprawnienia Użytkownika
Wobec przetwarzania danych Użytkownika przysługują mu
konkretne uprawnienia. Każdy Użytkownik Serwisu posiada prawo do:
- wglądu w swoje dane osobowe i uzyskania informacji m.in. na temat celu,
zakresu i sposobu ich przetwarzania oraz informacji o odbiorcach danych;
- sprostowania oraz uzupełnienia niekompletnych danych bądź ich usunięcia;
- żądania czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania danych lub
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przedmiocie ochrony danych
osobowych – w Polsce do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Prawo cofnięcia zgody
Jeżeli dane Użytkownika są przetwarzane na podstawie zgody może on dodatkowo skorzystać z prawa cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych w każdym momencie – cofnięcie to jednak nie ma wpływu na zgodność przetwarzania przed jego dokonaniem.
Prawo do przeniesienia danych
Jeżeli dane Użytkownika są przetwarzane na podstawie
zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia
usługi) Użytkownik może dodatkowo skorzystać z prawa do przeniesienia
dotyczących go danych.
Realizacja uprawnień
Wszelkie wnioski lub żądania Użytkownika są
realizowane niezwłocznie jednak nie dłużej niż w terminie 30 dni od momentu
otrzymania stosownego wniosku lub żądania.
Uprawnienia Administratora
Administrator
nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu powstania jakichkolwiek szkód w
związku z decyzjami podjętymi na podstawie zamieszczonych na stronie
internetowej informacji lub w związku z ich nieautoryzowanym wykorzystaniem,
chyba, że odpowiedzialność taka wynika z powszechnie obowiązujących przepisów
prawa, w szczególności przepisów szeroko rozumianego prawa konsumenckiego.
Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania dowolnych modyfikacji
zawartości Strony, w tym niniejszej noty prawnej. W szczególności Administrator
jest uprawniony do poprawiania zamieszczonych na Stronie informacji,
aktualizacji danych lub usuwania konkretnych treści, także bez wcześniejszego
powiadomienia Użytkowników.
Pliki cookies
Pliki cookies
oznaczają dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, zapisywane i
przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze
stron internetowych strony tefal24.pl. Administrator wykorzystuje pliki
typu cookies w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze Sklepu
przez Użytkownika. Administrator korzysta z cookies, które stanowią pliki
informacji przechowywane lokalnie na komputerze Użytkownika przeglądającego
zawartość Sklepu i korzystającego w jego ramach z oferowanych usług. Używanie
cookies umożliwia Administratorowi dostosowanie świadczonych usług i
prezentowanych treści do indywidualnych zainteresowań, wymagań i potrzeb danego
Użytkownika. Cookies wykorzystywane są także w celach statystycznych mających
obrazować sposób korzystania ze Sklepu przez Użytkowników, dostosowania i
optymalizacji Sklepu do potrzeb Użytkowników oraz innych osób korzystających z
serwisu, tworzenia statystyk oglądalności podstron Sklepu, personalizacji
przekazów marketingowych, zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności działania
Sklepu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies
dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
W celu umożliwienia Użytkownikowi skorzystania z
funkcjonalności serwisów zintegrowanych z Serwisem. Każdy z partnerów określa
zasady korzystania z plików Cookies w swojej polityce prywatności w związku z
czym nie mamy wpływu na prowadzoną przez dostawców politykę prywatności oraz
wykorzystywania przez nich plików Cookies.
Ze względów bezpieczeństwa zalecamy, aby przed
skorzystaniem z zasobów oferowanych przez inne strony internetowe lub serwisy,
każdy Użytkownik zapoznał się z dokumentem dotyczącym polityki prywatności oraz
wykorzystywania plików Cookies, jeżeli zostały one udostępnione, a w razie ich
braku skontaktował się z administratorem danej strony lub serwisu w celu
uzyskania informacji w tym zakresie.
Dane kontaktowe
Wnioski indywidualne dotyczące realizacji uprawnień Użytkownika związanych
z przetwarzaniem danych osobowych w ramach usług Serwisów prosimy kierować:
- pisemnie na adres: Inflancka 4C, 00-189 Warszawa
- mailowo na adres: rodo@groupeseb.com
- telefonicznie pod numerem: +48 22 380 04
33