Basket
Summary
Go to basket
Loading data...


ZWROTY I REKLAMACJE

 

ZWROTY

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży proszę przesłać wypełniony formularz zwrotu na adres e-mailowy: tefal-sklep@groupeseb.com. 

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Towar wraz z dowodem zakupu i danymi do przelewu zwrotnego prosimy wysłać na adres: 

Magazyn Groupe SEB (H1M1)

ul. Magazynowa 8

85-790 Bydgoszcz 

W ciągu kilku dni po otrzymaniu przez nas paczki oraz zaakceptowaniu zwrotu, zrealizujemy zwrot należności za zwracane produkty.  

Formularz zwrotu 


Nowość! Darmowy zwrot 30 dni tylko dla Klubowiczów.

Osoby będące w naszym Klubie mają możliwość darmowego zwrotu do 30 dni po zakupie.

Jak dokonać zwrotu? 

Zwrotu dokonujemy przez szybkie zwroty do paczkomatu. 

  1. Wejdź na stronę Szybkich Zwrotów
    Wypełnij formularz zwrotu. Potrzebujesz m.in. numer zamówienia, jest to jednocześnie numer faktury.
  2. Poczekaj na potwierdzenie i kod.
    Twoje zgłoszenie trafi do nas, a my zaakceptujemy je w ciągu jednego dnia roboczego. Pamiętaj, że musisz być Klubowiczem, abyśmy zaakceptowali Twoje zgłoszenie (TUTAJ sprawdzisz jak zostać Klubowiczem).
    Po akceptacji otrzymasz sms i e-mail z kodem, dzięki któremu nadasz paczkę w Paczkomacie. Kod nadania ważny jest 72h.
  3. Przygotuj paczkę.
    Zabezpiecz paczkę przed uszkodzeniem oraz umieść na niej kod nadania, który otrzymałeś
  4. Nadaj paczkę w paczkomacie. 
    Na ekranie Paczkomatu wybierz opcję “Chcę wysłać paczkę”, następnie podaj otrzymany wcześniej kod. Umieść paczkę w odpowiedniej skrytce. Gotowe! 

Uwaga: niektóre produkty mogą nie zmieścić się w Paczkomacie Inpost. Postaramy się taką sytuację wyłapać już na etapie otrzymania od Ciebie formularza. Skontaktujemy się z Tobą i zorganizujemy indywidualny zwrot przez kuriera DPD.


REKLAMACJE

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu.

Reklamowany produkt należy odesłać wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji na adres: 

Magazyn Groupe SEB (H1M1)

ul. Magazynowa 8

85-790 Bydgoszcz 

Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.

O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy drogą elektroniczną.

Wysyłkę pełnowartościowego produktu lub zwrot pieniędzy za reklamowany towar realizujemy w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. 

Formularz reklamacji