ZWROTY

DARMOWY ZWROT DLA KLUBOWICZÓW

Osoby będące w naszym Klubie mają możliwość darmowego zwrotu do 30 dni po zakupie. Szczegóły znajdziesz w tym miejscu.

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

Zwrotu dokonujemy przez szybkie zwroty do paczkomatu.

    • Wejdź na stronę Szybkich Zwrotów i wypełnij formularz zwrotu InPost. Potrzebujesz m.in. numeru zamówienia i numeru faktury.
    • Prosimy o dołączenie formularza zwrotu do przesyłki.
    • Poczekaj na potwierdzenie i kod. Twoje zgłoszenie trafi do nas, a my zaakceptujemy je w ciągu jednego dnia roboczego. Pamiętaj, że musisz być Klubowiczem, abyśmy zaakceptowali Twoje zgłoszenie (TUTAJ sprawdzisz jak zostać Klubowiczem). Po akceptacji otrzymasz sms i e-mail z kodem, dzięki któremu nadasz paczkę w Paczkomacie. Kod nadania ważny jest 72h.
    • Przygotuj paczkę. Zabezpiecz paczkę przed uszkodzeniem oraz umieść na niej kod nadania, który otrzymałeś.
    • Nadaj paczkę w Paczkomacie. Na ekranie Paczkomatu wybierz opcję “Chcę wysłać paczkę”, następnie podaj otrzymany wcześniej kod. Umieść paczkę w odpowiedniej skrytce. Gotowe!

Uwaga: niektóre produkty mogą nie zmieścić się w Paczkomacie Inpost. Postaramy się taką sytuację wyłapać już na etapie otrzymania od Ciebie formularza. Skontaktujemy się z Tobą i zorganizujemy indywidualny zwrot przez kuriera DPD.

ZWROT DLA POZOSTAŁYCH KLIENTÓW

    • Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny
    • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy
    • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży proszę przesłać wypełniony formularz zwrotu na adres e-mailowy: tefal-sklep@groupeseb.com. Oryginał formularza prosimy umieścić w przesyłce
    • Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem
    • Towar wraz z dowodem zakupu i danymi do przelewu zwrotnego prosimy wysłać na adres:

Magazyn Groupe SEB (H1M1)
ul. Magazynowa 8
85-790 Bydgoszcz

    • W ciągu kilku dni po otrzymaniu przez nas paczki oraz zaakceptowaniu zwrotu, zrealizujemy zwrot należności za zwracane produkty.
    • Formularz zwrotu dostępny jest TUTAJ

ZWROT DLA KLIENTÓW, KTÓRZY KUPILI PRODUKTY TEFAL GDZIE INDZIEJ NIŻ NA TEFAL24.PL

Klientów, którzy zakupili produkty Tefal w sklepach naszych partnerów (a nie w sklepie tefal24.pl) i chcieliby skorzystać z akcji „Satysfakcja Gwarantowana”, prosimy o zapoznanie się z zasadami zwrotów TUTAJ.

REKLAMACJE

Proces reklamacji w przypadku produtków elektrycznych:
Możecie Państwo skontaktować się zarówno ze sprzedawcą (TefalStore- tefal24.pl), jak i bezpośrednio w autoryzowanych punktach serwisowych naszych marek. Listę serwisów znajdziesz TUTAJ.

Złożenie reklamacji u sprzedawcy (TefalStore - tefal24.pl):

  1. Prosimy o pobranie FORMULARZA REKLAMACJI, uzupełnienie i odesłanie do nas na adres tefal-sklep@groupeseb.com wraz z dołączonymi zdjęciami, na których widać usterkę (o ile jest widoczna). (maksymalna wielkość załączników to 20 MB, inaczej wiadomość może do nas nie dotrzeć).
  2. Sprawa zostanie przekierowana do naszego autoryzowanego serwisu, będziemy na bieżąco informować o przebiegu ekspertyzy i naprawy.
  3. Na rozpatrzenie reklamacji mamy tyle czasu, ile jest to określone w karcie gwarancyjnej (zależy od produktu).

Złożenie reklamacji w serwisie autoryzowanym:

  1. TUTAJ znajdziesz aktualną listę autoryzowanych serwisów naszych marek.
  2. Prosimy o telefoniczny kontakt z serwisem, który pokieruje Państwa krok po kroku co zrobić, aby złożyć reklamację.
  3. Na rozpatrzenie reklamacji serwis ma tyle czasu, ile jest to określone w karcie gwarancyjnej (zależy od produktu).

Proces reklamacji w przypadku produktów nieelektrycznych:
W celu złożenia reklamacji na produkt nieelektryczny prosimy o kontakt bezpośrednio z nami pod numerem +48 539 670 220 lub poprzez email: tefal-sklep@groupeseb.com.

  1. Prosimy o pobranie i wypełnienie FORMULARZA REKLAMACJI, odesłanie go na adres tefal-sklep@groupeseb.comwraz ze zdjęciami przedstawiającymi uszkodzenia. (maksymalna wielkość załączników to 20 MB, inaczej wiadomość może do nas nie dotrzeć)
  2. Zweryfikujemy zgłoszenie i poinformujemy Państwa co zrobić dalej.
  3. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od otrzymania.

ZWROTY

DARMOWY ZWROT DLA KLUBOWICZÓW

Osoby będące w naszym Klubie mają możliwość darmowego zwrotu do 30 dni po zakupie.

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

Zwrotu dokonujemy przez szybkie zwroty do paczkomatu.

    • Wejdź na stronę Szybkich Zwrotów i wypełnij formularz zwrotu InPost. Potrzebujesz m.in. numeru zamówienia i numeru faktury.
    • Prosimy o dołączenie formularza zwrotu do przesyłki.
    • Poczekaj na potwierdzenie i kod. Twoje zgłoszenie trafi do nas, a my zaakceptujemy je w ciągu jednego dnia roboczego. Pamiętaj, że musisz być Klubowiczem, abyśmy zaakceptowali Twoje zgłoszenie (TUTAJ sprawdzisz jak zostać Klubowiczem). Po akceptacji otrzymasz sms i e-mail z kodem, dzięki któremu nadasz paczkę w Paczkomacie. Kod nadania ważny jest 72h.
    • Przygotuj paczkę. Zabezpiecz paczkę przed uszkodzeniem oraz umieść na niej kod nadania, który otrzymałeś.
    • Nadaj paczkę w Paczkomacie. Na ekranie Paczkomatu wybierz opcję “Chcę wysłać paczkę”, następnie podaj otrzymany wcześniej kod. Umieść paczkę w odpowiedniej skrytce. Gotowe!

Uwaga: niektóre produkty mogą nie zmieścić się w Paczkomacie Inpost. Postaramy się taką sytuację wyłapać już na etapie otrzymania od Ciebie formularza. Skontaktujemy się z Tobą i zorganizujemy indywidualny zwrot przez kuriera DPD.

ZWROT DLA POZOSTAŁYCH KLIENTÓW

    • Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny
    • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy
    • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży proszę przesłać wypełniony formularz zwrotu na adres e-mailowy: tefal-sklep@groupeseb.com. Oryginał formularza prosimy umieścić w przesyłce
    • Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem
    • Towar wraz z dowodem zakupu i danymi do przelewu zwrotnego prosimy wysłać na adres:

Magazyn Groupe SEB (H1M1)
ul. Magazynowa 8
85-790 Bydgoszcz

    • W ciągu kilku dni po otrzymaniu przez nas paczki oraz zaakceptowaniu zwrotu, zrealizujemy zwrot należności za zwracane produkty
    • Formularz zwrotu dostępny jest TUTAJ

ZWROT DLA KLIENTÓW, KTÓRZY KUPILI PRODUKTY TEFAL GDZIE INDZIEJ NIŻ NA TEFAL24.PL

Klientów, którzy zakupili produkty Tefal w sklepach naszych partnerów (a nie w sklepie tefal24.pl) i chcieliby skorzystać z akcji „Satysfakcja Gwarantowana”, prosimy o zapoznanie się z zasadami zwrotów TUTAJ.

REKLAMACJE

Proces reklamacji w przypadku produktów elektrycznych:

Możecie Państwo skontaktować się zarówno ze sprzedawcą (TefalStore- tefal24.pl), jak i bezpośrednio w autoryzowanych punktach serwisowych naszych marek. Listę serwisów znajdziesz TUTAJ.

Złożenie reklamacji u sprzedawcy (TefalStore- tefal24.pl):

  1. Prosimy o pobranie FORMULARZA REKLAMACJI, uzupełnienie i odesłanie do nas na adres tefal-sklep@groupeseb.com wraz z dołączonymi zdjęciami, na których widać usterkę (o ile jest widoczna). (maksymalna wielkość załączników to 20 MB, inaczej wiadomość może do nas nie dotrzeć).
  2. Sprawa zostanie przekierowana do naszego autoryzowanego serwisu, będziemy na bieżąco informować o przebiegu ekspertyzy i naprawy.
  3. Na rozpatrzenie reklamacji mamy tyle czasu, ile jest to określone w karcie gwarancyjnej (zależy od produktu).

Złożenie reklamacji w serwisie autoryzowanym:

  1. TUTAJ znajdziesz aktualną listę autoryzowanych serwisów naszych marek.
  2. Prosimy o telefoniczny kontakt z serwisem, który pokieruje Państwa krok po kroku co zrobić, aby złożyć reklamację.
  3. Na rozpatrzenie reklamacji serwis ma tyle czasu, ile jest to określone w karcie gwarancyjnej (zależy od produktu).

Proces reklamacji w przypadku produktów nieelektrycznych:
W celu złożenia reklamacji na produkt nieelektryczny prosimy o kontakt bezpośrednio z nami pod numerem +48 539 670 220 lub poprzez email: tefal-sklep@groupeseb.com

  1. Prosimy o pobranie i wypełnienie FORMULARZA REKLAMACJI, odesłanie go na adres tefal-sklep@groupeseb.comwraz ze zdjęciami przedstawiającymi uszkodzenia. (maksymalna wielkość załączników to 20 MB, inaczej wiadomość może do nas nie dotrzeć)
  2. Zweryfikujemy zgłoszenie i poinformujemy Państwa co zrobić dalej.
  3. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od otrzymania.
Gwarancja 2 lata na wszystkie produkty
Darmowa dostawa kurier DPD, InPost
Zakupy na raty szybko i bezpiecznie
Darmowy zwrot do 30 dni tylko dla Klubowiczów!
15 lat naprawialności 6200 serwisów na świecie