ZWROTY
DARMOWY ZWROT DLA KLUBOWICZÓW
Osoby będące w naszym Klubie Tefal lub KRUPS mają możliwość darmowego zwrotu do 30 dni po zakupie. Szczegóły znajdziesz w tym miejscu.
JAK DOKONAĆ ZWROTU?
Zwrotu dokonujemy przez szybkie zwroty do paczkomatu.
- Wejdź na stronę Szybkich Zwrotów i wypełnij formularz zwrotu InPost. Potrzebujesz m.in. numeru zamówienia i numeru faktury.
- Prosimy o dołączenie formularza zwrotu do przesyłki.
- Poczekaj na potwierdzenie i kod. Twoje zgłoszenie trafi do nas, a my zaakceptujemy je w ciągu jednego dnia roboczego. Pamiętaj, że musisz być Klubowiczem, abyśmy zaakceptowali Twoje zgłoszenie (TUTAJ sprawdzisz jak zostać Klubowiczem Tefal, a TUTAJ jak zostać Klubowiczem KRUPS). Po akceptacji otrzymasz sms i e-mail z kodem, dzięki któremu nadasz paczkę w Paczkomacie. Kod nadania ważny jest 72h.
- Przygotuj paczkę. Zabezpiecz paczkę przed uszkodzeniem oraz umieść na niej kod nadania, który otrzymałeś.
- Nadaj paczkę w Paczkomacie. Na ekranie Paczkomatu wybierz opcję “Chcę wysłać paczkę”, następnie podaj otrzymany wcześniej kod. Umieść paczkę w odpowiedniej skrytce. Gotowe!
Uwaga: niektóre produkty mogą nie zmieścić się w Paczkomacie Inpost. Postaramy się taką sytuację wyłapać już na etapie otrzymania od Ciebie formularza. Skontaktujemy się z Tobą i zorganizujemy indywidualny zwrot przez kuriera DPD.
ZWROT DLA POZOSTAŁYCH KLIENTÓW
- Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży proszę przesłać wypełniony formularz zwrotu na adres e-mailowy: tefal-sklep@groupeseb.com. Oryginał formularza prosimy umieścić w przesyłce
- Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem
- Towar wraz z dowodem zakupu i danymi do przelewu zwrotnego prosimy wysłać na adres:
Magazyn Groupe SEB (H1M1)
ul. Magazynowa 8
85-790 Bydgoszcz
- W ciągu kilku dni po otrzymaniu przez nas paczki oraz zaakceptowaniu zwrotu, zrealizujemy zwrot należności za zwracane produkty.
- Formularz zwrotu dostępny jest TUTAJ
ZWROT DLA KLIENTÓW, KTÓRZY KUPILI PRODUKTY TEFAL GDZIE INDZIEJ NIŻ NA TEFAL24.PL
Klientów, którzy zakupili produkty Tefal w sklepach naszych partnerów (a nie w sklepie tefal24.pl) i chcieliby skorzystać z akcji „Satysfakcja Gwarantowana”, prosimy o zapoznanie się z zasadami zwrotów TUTAJ.
REKLAMACJE
Proces reklamacji w przypadku produtków elektrycznych:
Możecie Państwo skontaktować się zarówno ze sprzedawcą (TefalStore- tefal24.pl), jak i bezpośrednio w autoryzowanych punktach serwisowych naszych marek. Listę serwisów znajdziesz TUTAJ.
Złożenie reklamacji u sprzedawcy (TefalStore - tefal24.pl):
- Prosimy o pobranie FORMULARZA REKLAMACJI, uzupełnienie i odesłanie do nas na adres tefal-sklep@groupeseb.com wraz z dołączonymi zdjęciami, na których widać usterkę (o ile jest widoczna). (maksymalna wielkość załączników to 20 MB, inaczej wiadomość może do nas nie dotrzeć).
- Na rozpatrzenie reklamacji mamy tyle czasu, ile jest to określone w karcie gwarancyjnej (zależy od produktu).
Złożenie reklamacji w serwisie autoryzowanym:
- TUTAJ znajdziesz aktualną listę autoryzowanych serwisów naszych marek.
- Prosimy o telefoniczny kontakt z serwisem, który pokieruje Państwa krok po kroku co zrobić, aby złożyć reklamację.
- Na rozpatrzenie reklamacji serwis ma tyle czasu, ile jest to określone w karcie gwarancyjnej (zależy od produktu).
Proces reklamacji w przypadku produktów nieelektrycznych:
W celu złożenia reklamacji na produkt nieelektryczny prosimy o kontakt bezpośrednio z nami pod numerem +48 539 670 220 lub poprzez email: tefal-sklep@groupeseb.com.
- Prosimy o pobranie i wypełnienie FORMULARZA REKLAMACJI, odesłanie go na adres tefal-sklep@groupeseb.comwraz ze zdjęciami przedstawiającymi uszkodzenia. (maksymalna wielkość załączników to 20 MB, inaczej wiadomość może do nas nie dotrzeć)
- Zweryfikujemy zgłoszenie i poinformujemy Państwa co zrobić dalej.
- Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od otrzymania.
ZWROTY
DARMOWY ZWROT DLA KLUBOWICZÓW
Osoby będące w naszym Klubie Tefal lub KRUPS mają możliwość darmowego zwrotu do 30 dni po zakupie.
JAK DOKONAĆ ZWROTU?
Zwrotu dokonujemy przez szybkie zwroty do paczkomatu.
- Wejdź na stronę Szybkich Zwrotów i wypełnij formularz zwrotu InPost. Potrzebujesz m.in. numeru zamówienia i numeru faktury.
- Prosimy o dołączenie formularza zwrotu do przesyłki.
- Poczekaj na potwierdzenie i kod. Twoje zgłoszenie trafi do nas, a my zaakceptujemy je w ciągu jednego dnia roboczego. Pamiętaj, że musisz być Klubowiczem, abyśmy zaakceptowali Twoje zgłoszenie (TUTAJ sprawdzisz jak zostać Klubowiczem Tefal, a TUTAJ jak zostać Klubowiczem KRUPS). Po akceptacji otrzymasz sms i e-mail z kodem, dzięki któremu nadasz paczkę w Paczkomacie. Kod nadania ważny jest 72h.
- Przygotuj paczkę. Zabezpiecz paczkę przed uszkodzeniem oraz umieść na niej kod nadania, który otrzymałeś.
- Nadaj paczkę w Paczkomacie. Na ekranie Paczkomatu wybierz opcję “Chcę wysłać paczkę”, następnie podaj otrzymany wcześniej kod. Umieść paczkę w odpowiedniej skrytce. Gotowe!
Uwaga: niektóre produkty mogą nie zmieścić się w Paczkomacie Inpost. Postaramy się taką sytuację wyłapać już na etapie otrzymania od Ciebie formularza. Skontaktujemy się z Tobą i zorganizujemy indywidualny zwrot przez kuriera DPD.
ZWROT DLA POZOSTAŁYCH KLIENTÓW
- Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży proszę przesłać wypełniony formularz zwrotu na adres e-mailowy: tefal-sklep@groupeseb.com. Oryginał formularza prosimy umieścić w przesyłce
- Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem
- Towar wraz z dowodem zakupu i danymi do przelewu zwrotnego prosimy wysłać na adres:
Magazyn Groupe SEB (H1M1)
ul. Magazynowa 8
85-790 Bydgoszcz
- W ciągu kilku dni po otrzymaniu przez nas paczki oraz zaakceptowaniu zwrotu, zrealizujemy zwrot należności za zwracane produkty
- Formularz zwrotu dostępny jest TUTAJ
ZWROT DLA KLIENTÓW, KTÓRZY KUPILI PRODUKTY TEFAL GDZIE INDZIEJ NIŻ NA TEFAL24.PL
Klientów, którzy zakupili produkty Tefal w sklepach naszych partnerów (a nie w sklepie tefal24.pl) i chcieliby skorzystać z akcji „Satysfakcja Gwarantowana”, prosimy o zapoznanie się z zasadami zwrotów TUTAJ.
REKLAMACJE
Proces reklamacji w przypadku produktów elektrycznych:
Możecie Państwo skontaktować się zarówno ze sprzedawcą (TefalStore- tefal24.pl), jak i bezpośrednio w autoryzowanych punktach serwisowych naszych marek. Listę serwisów znajdziesz TUTAJ.
Złożenie reklamacji u sprzedawcy (TefalStore- tefal24.pl):
- Prosimy o pobranie FORMULARZA REKLAMACJI, uzupełnienie i odesłanie do nas na adres tefal-sklep@groupeseb.com wraz z dołączonymi zdjęciami, na których widać usterkę (o ile jest widoczna). (maksymalna wielkość załączników to 20 MB, inaczej wiadomość może do nas nie dotrzeć).
- Na rozpatrzenie reklamacji mamy tyle czasu, ile jest to określone w karcie gwarancyjnej (zależy od produktu).
Złożenie reklamacji w serwisie autoryzowanym:
- TUTAJ znajdziesz aktualną listę autoryzowanych serwisów naszych marek.
- Prosimy o telefoniczny kontakt z serwisem, który pokieruje Państwa krok po kroku co zrobić, aby złożyć reklamację.
- Na rozpatrzenie reklamacji serwis ma tyle czasu, ile jest to określone w karcie gwarancyjnej (zależy od produktu).
Proces reklamacji w przypadku produktów nieelektrycznych:
W celu złożenia reklamacji na produkt nieelektryczny prosimy o kontakt bezpośrednio z nami pod numerem +48 539 670 220 lub poprzez email: tefal-sklep@groupeseb.com
- Prosimy o pobranie i wypełnienie FORMULARZA REKLAMACJI, odesłanie go na adres tefal-sklep@groupeseb.comwraz ze zdjęciami przedstawiającymi uszkodzenia. (maksymalna wielkość załączników to 20 MB, inaczej wiadomość może do nas nie dotrzeć)
- Zweryfikujemy zgłoszenie i poinformujemy Państwa co zrobić dalej.
- Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od otrzymania.